fredag den 13. november 2015

I det svage lys.

Uret ringer på et uvant tidspunkt. Udenfor er det MEGET mørkt og de første sekunder efter uret har ringet, er en kamp. En kamp for at få liv i kroppen og de drilske øjenlåg til at fungere.
Jeg skal op, jeg bliver hentet! Kan jeg nå at lave kaffe? Hvor har jeg nu stillet min kikkert? Fik jeg nu ladet batteriet op til kameraet? Har jeg sovet over mig? Har jeg i det hele taget sovet!

Ja spørgsmål er der nok af, når man aftenen før har fået en sms "Bartamsklire på Værnet, jeg kører kl. 4 i nat. Vil I med?"

For første gang i næsten 100 år, er denne Amerikanske vadefugl fra prærien, set i Danmark.

For første gang i næsten 10 år, tager jeg på en længere hittur efter en fugl.

Jeg beslutter mig for at lave en lille foto historie om min dag; mandag den 9. november 2015.

























Ingen kommentarer: